LEPAK


  Hari ini Sabtu,hubby mengajak kami menemaninya ke ofis kerana ada kerja yang perlu dibereskan.Bermula dari pukul 6.30am aku mengadap sebakul penuh pakaian untuk digosok hinggalah pukul 11.00am. we left the house by 12.00pm.Perangai aku,kalau nak ke mana-mana kerja-kerja di rumah perlu diselesaikan terlebih dahulu.Otherwise it will be like a burden that can disturb my fun time out later.
    Pejabat Media Perkasa Sdn Bhd.yang terletak di Setapak hanya memakan masa lebih kurang 1 jam untuk kami sampai di sana.(if no traffic-jammed)Terletak tidak jauh dengan Cafe Haslam where artist always been seen here for shooting.Di sini,apa lagi peluang Ala dan Leen melayari internet dengan seronoknya!
Kalau bab melayan internet,tak makan pun tak pe...Tapi badan debab juga!
Ulangkaji 10%,90% lagi masa untuk study FB dan  yang sewaktu dengannya
Posing dulu untuk ambil mood  kerja
    PERKASA adalah sebuah pertubuhan di bawah NGO yang antara matlamat perjuangan adalah untuk  mempertahankan hak-hak istimewa orang melayu dan peribumi di tanah air.Justeru Media perkasa Sdn.Bhd telah menerbitkan akhbar tabloidnya iaitu Suara Perkasa sebagai medium untuk menyalurkan maklumat dan matlamat perjuangan mereka.         
Suara Perkasa-Pertahan Hak Maruah Bangsa.Terbit  dua kali sebulan.

Di dalam Ofis
Meeting Room
        
 Aku ni tengah boring sebenarnya.Bila masing-masing dah tekun mengadap skrin komputer tergerak hati juga  nak 'mengup- date' blog.Jam 10pm but we are still here.Hujan lebat di luar.Most probably we'll stay overnight here.Ok juga coz its like lodging at hotel what!!!!




Laman rindu : Still in mood hariraya.



Comments

Popular Posts