AFIZ'S PHONE CALL

          A very talkative boy just phoned me....again asking his toy yang tertinggal kat rumah aku."Alang,dah jumpe tanduk ultraman abang?".Kalau beberapa hari lalu dia bertanyakan soalan yang sama dan jawapan yang aku beri",nanti alang belikan ultraman yang baru".So panggilan telefon tadi adalah untuk  mengingatkan  janji aku padanya.Afiz....Afiz,Namun aku gembira mendengar suara cerianya di hujung talian.I am so sure, untuk panggilan ini dia telah memaksa atok Endonnya untuk mendail nombor aku as he had forcing  her ibu dan atok Moknya before just to ask his missing ultraman.


         "Atok sihat tak?Tanyaku.Jelas terdengar jeritannya bertanyakan  soalan  aku tu pada atoknya."Atok  sihat sikit".beritahunya."Ala.......kenapa atuk tak sihat banyak".Usikku.Actually I feel so happy knowing that keadaan emak gradually getting better during talking to her 2 days ago.Alhamdulillah.Kerana sesunguhnya aku ingin terus melihat emak ceria dan sihat untuk meraikan kedatangan Syawal tak lama lagi.


      And for my talkative Afiz, this is for sure.....he will wait for my return impatiently bringing  his new Ultraman."Ultraman kecik aje tau".I told him before end up our talks.








    Laman rindu :.........tak sabar nak jumpa AfAd lagi.

Comments

Popular Posts