Stop

                     


                 Kebun Mimpi, masih belum usai  dibaca.Menghayati tulisan Noor Suraya ini  sejenak  melupakan aku  kepada situasi yang kurang selesa kini.Entah mengapa tiba-tiba seakan ada cabar mencabar antara' mereka' dalam mempertahankan hak dan maruah diri. Namun tanpa mereka sedar all these things indirectly exposed their weakness and egotism respectively.
  


                Admitted that had being a silent follower to some blog,kunjungan aku hanya  sekadar untuk berkongsi rasa,situasi, dan informasi  dengan mereka..Adalah lebih baik  aku mengalihkan pandangan aku dari melayari blog-blog tersebut  agar tidak terus berperang dengan 1001 macam perasaan selepas ini. Aku ingin tenang melayari laman rinduku sebagaimana awal dulu.Aku bertekad untuk tidak singgah di blog yang  kerap aku lawati kerana tidak mahu lagi diamuk dengan pelbagai kontroversi.Biarlah mereka dengan dunia mereka. I will not lose anything sekiranya  berhenti melayari blog-blog yang hanya akan  buat aku berperang dengan perasaan membaca  tulisan-tulisan yang berbaur sindiran dan kutukan. No more .............blogs in my 'lappy.' 

                I just want to be happy in my world....Reading,writing,farming and bla...bla...bla.As my promised to stay quiet.
                 


                
              And  in the same time still  keeps smiling meskipun senyuman itu mengandungi pelbagai makna.


A smile is a thousand words



How can one smile such sweet smiles,
When life brings me nothing but tears,
Smile is a sing of care
I smile when I am sad

I need a smile to glitter my wolrd,
Smile is a magic, brings hearts together
Every smile has a rhyme
A smile is a thousand words

Smile when you see no reason for living
Smile for the good things in life
It makes your moment precious
Smile is the essence of life. 











Laman rindu : Sweet song Ever.Smile by Bee Gees.
                                Senyum itu penawar segala duka.

Comments

Popular Posts