Angah

                                        Angah dan Amy

               
                Muhamad Nizamuddin bin Mohd.Nazir lebh mesra dipanggil Angah adalah my nephew sebelah suami. Kunjungan singkat ke rumahku bersama atok Tisahnya(my MIL),sempat juga aku membawanya bertemu Amy di asrama.Without telling Amy about Angah yang ada bersama kami,Angah seronok kononnya nak buat surprised kat Amy katanya.

             Lebih kurang 2 jam di sini bersama spaghetti dan nasi goreng ayam,for surelah  Amy menikmati his favourite meals ni  dengan penuh berselera.Setelah bercuti panjang sempena cuti hariraya this is the time for him to give fully attention and focus pada trial exam SPM.


                   Kami membawa Amy ke JJ Puchong untuk membeli keperluan stationeriesnya.Excited melihat pelbagai barangan yang ada di sini,Angah tidak dapat menahan kemahuannya untuk membeli seutas jam tangan. Setelah permintaannya mendapat keizinan dari atok Tisahnya,Angah seronok dengan seutas jam tangan yang dapat dimlikinya dengan harga RM 50.


              Time outing ended before 6pm.Kami sampai  ke asrama dalam keadaan hujan lebat.Seketika di sini sementara menanti hujan teduh.Dan sampai di rumah sebelum Maghrib.




                                
                      Ala abadikan kunjungan angah dan atok Tisahnya.Sambil menonton berita angah asyik bercerita.




















Laman rindu : Rupa-rupanya Angah ni peminat Justin Bieber.
                             Seronok dia bila dapat banyak gambar JB dari 
                             internet......tersmpan dalam handsetnya.
                              So this song is specially dedicated for him.

Comments

Popular Posts