Enter framed

                  Aksi yang tak sanggup kita lihat......Nanti rosak pelamin oi.....

            Although almost 3 weeks Zatil wedding had passed,namun begitu ada beberapa aksi behind the scene yang menarik perhatianku to be shared with. 
Afiz,Kimi,Adif dan Jiji 4 sepupu yang punyai banyak ragam dan keletah.Afiz dan Kimi.Jiji dan Adif..Mereka 2 pasangan yang sama sebaya.Afiz,paling kiri,Kimi.Adif dan jiji.
         Adif,beloved nephew yang kememe.One popular trade-mark yang lucu dari sikecil ni ialah "Ibu,ibu,(atau sesiapapun)mandi!".Entah kenapa ayat tersebut selalu di sebut nya. In fact we often tease him to say that fun words.Agaknya kerana cuaca yang panas membuatkan dia seronok kalau dapat mandi selalu.Jiji selalu mendekatinya dan memberikan ciuman sayang kepadanya.Sometimes he acceptable Jiji kisses.Depend on the way jiji mendekatinya.  

                                                   Asyiknya bermain car-game.
          

   Afiz,sangat suka main game dalam handset.Selalulah telefon aku jadi tumpuannya.Namun 'kak Lim'sering mengawasi nya kerana telefon bukanlah suatu yang murah untuk dijadikan barang mainan.








                   Along with cap,Lukman in red dan abang sibuk di balai.Memastikan agar semuanya ok menjelang kehadiran para jemputan nanti.Tema maroon mewarnai balai makan dan tempat santapan Raja sehari.

Kita makan dulu....

  Sebelum balai di kunjungi tetamu luar kami nikmati dulu hidangan nasi minyak.Memang masakan abang Din dan krewnya ini tidak menghampakan selera kami.Tengoklah badan......sebenarnya malu nak enter frame.Tapi nak juga abadikan kenangan di majlis ni.



Bergambar kenangan dengan Zatil

        Noi yang pernah tinggal bersama kak long dan menjaga Zatil sewaktu kecil berposing sampai lupa nak pandang kamera.Namun still vogue dengan baju kurung  maroon yang dibelikan khas oleh abang Yusof . Nini and her mama run away from theme when dress up in orange colored .Even me almost exited from theme colour.
                       Tanpa mereka ini majlis perkahwinan pasti jadi sukar.Ucapan terima kasih yang tidak terhingga dari tuan rumah dengan kudrat yang dihulurkan.Hanya Allah yang dapat membalasnya.

      


                 Bapa pengantin perempuan kelihatan gembira selesai menepung tawar.Hilang segala penat selama ini apabila semuanya berjalan dengan lancar dan teratur.

      
                                                 Tok Mok(Sentiasa solo tanpa Tok Atan) 
                       
                       Last but not least,Tok Mok aksi bersahajanya juga aku rakam.She's  also counting number of days for Umi 's big day.Dengar cerita nak buat grand ceremony for her only daughter tu.

                    Majlis persandingan pihak lelaki yang bakal berlangsung 15may nanti pastinya menjanjikan  sesuatu yang lebih  gemilang barangkali.Hopefully I  could fulfill Zatil wishes who wants me to present to Kluang.Insyaalah.








Laman rindu  :  Congrates buat Bella,Zatil's Sister who scored 6A2B in her SPM






        

Comments

Popular Posts