Book Fiesta di PWTC

  Lyn dan Azura,rambang mata melihat buku yang semuanya menarik perhatian


       Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 kini  berlangsung  bermula pada 19-28 Mac 2010 mulai 10:00am - 10:00pm di PWTC.. Sebanyak 857 gerai pameran  mengambil bahagian. Pesta buku terbesar dalam sejarah Kuala Lumpur International Book Fair.Acknowledged by the Malaysian Book of Records as the biggest book fair ever organised in Malaysia.

       Aku mengambil peluang ini dengan berkunjung ke sana pada hari Sabtu lepas bersama hubby,Lyn dan kawannya Azura.Ramai pengunjung pada hari yang kedua ini.Booth pertama yang aku masuk ialah Jemari Seni  which coincidence located dekat pintu yang kami masuk.Wah sesak di sini.Tanpa membuang masa aku terus mencari novel tulisan Hlovate,Versus kerana nak tahu kesudahan Ked's  story di dalam novel ini.Malangnya the writer could not get along kerana berada di luar negara.Aku hanya dapat tandangan dari novelis Syud melalui Novel Damai tulisannya.She's young but very talented.Noor Suraya who suppossed to be there juga tak ada kerana ada emergency.Ralat aku kerana tiga buah novelnya yang aku beli could not get her signature.Namun melalui laman FB Noor Suraya always respond to my comment.At least she appreciated me as her fan.


                           Geram kat hubby coz dua2 gmbr ni muka aku blur.Nape ek?




Hubby kata sebab aku overpose sangat.Mana  ada.....


      
Syud on  left bersama penulis JS yang ceria melayan tetamu.


What ever kind of book it is,minat membaca perlu disemai sejak di peringkat awal lagi.Justeru dengan adanya pameran buku secara besar-besaran begini boleh menarik minat mereka untuk menjadikan membaca satu amalan.







laman rindu :  Nyayian Tanjung sepi by Noor Suraya.....everything begins.
    

Comments

Popular Posts