The Twilight Saga-New Moon


      Dua kali menonton cerita ini di pawagam masih belum cukup puas buat aku dan Farah.Crazy!First time in Ampang Galaxy was as  a prize to Ala girl yang penat menjaga atuk Tisahnya di rumah who cannot left abandoned at home.Setelah menonton  season pertama cinta Vampire ini di DVD,I suddenly fell in love to the handsome vampire aged 109 years.Edward Cullen.Ala memarahi aku kerana katanya aku dah tua untuk jatuh cinta lagi pada watak-watak hero sepert ini.Lalu aku menjelaskan padanya yang Cinta bukan pada watak hero dan heroinnya semata-mata.As I told to Nabilah, my niece (Perasan dirinya Bella - jangan marah) yang turut minat pada Edward Cullen ini "Feel the love and the story.We will fall in love to the  hero although his disabled and ugly. Second time,watching in Mid Valley brought along Tasya dan Ika.yang akan kembali semula ke Segamat setelah seminggu mereka berada di rumahku. For sure Leen might be jealous.True love will never end.Dan aku akan  menonton season 3,THE TWILIGHT SAGA : ECLIPSE where Robert Pattinson and  Kristen Stewart will still be the hero and heroin.

Laman Rindu - Ralat sebab novel Eclipse sudah habis dijual di MPH, Midvalley.

Comments

  1. hahaha..alang,bilah tak perasaan "bella" lah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts