LITE FM-Famous For The 80s

               Hari ini peluang sepenuhnya buat aku dan suami untuk mendengar chanel radio kesukaan kami ini tanpa sebarang gangguan dari anak2.Before it was known as LIGHT AND EASY Channel.My hubby who's the one  introducing me to this channel at early 90s.Mendengar lagu-lagu yang di udarakan anda akan dibuai rasa tenang.Ia amat berbeza dengan chanel Hits FM dan Fly FM yang menjadi kegemaran anak2ku yang memutarkan lagu-lagu irama masakini yang entah apa-apa pada pendengaran telingaku.Listen to the songs ever popular around 80s such as Every time you go away ,ocean deep ,hopelessly devoted to you and many more, kesemuanya akan mengundang nostalgia.


             Seperti Lite FM, kadang-kadang aku juga sering beralih ke stesyen radio retro Sinar FM yang juga boleh menjadi peneman setia aku ketika memandu.Ribaibaru song or Revival nyanyian Mayumi Itsuwa,ianya really nostalgic and touch my feeling.Kini sering diputarkan di Sinar FM.If only Lite FM or Sinar FM can turn back Ticket To The Tropic sung by Gerald Joling I will be more nostalgic. Dan aku yakin pendengar yang lain akan turut feel dengan lagu ini.It often became my faithful companion when surf the internet sabagai background song.Aku turut terpesona dengan petikan piano Richard Clayderman dan tiupan sexaphone Kenny G.Pacifying soul......

                
        

Comments

Popular Posts