last entry of 2011

Moments to be remembered


          2011 will go.And a New year of 2012 will come.Cerita-cerita  di laman rinduku sekadar paparan kenangan untuk dikongsi bersama pada yang datang bertamu.As well as my personal collections di Laman Rinduku.These last moments of 2011 akan aku abadikan dengan koleksi gambar sekitar kepulangan aku ke kampung lewat seminggu lalu.Baru malam ini aku menguntukkan masa yang ada ini untuk paparan akhir di blog aku sebelum menjelang tahun 2012.


                           
Fun time and it was really happening!Awish along with his "uncles"
                                       


3 cute litlle cousin brothers.
Our beloved Awish yang sukar didekati.Namun si cilik ini pintar  berzikir dengan  bahasa pelatnya.
      


             Funny incident


         Undangn perkahwinan anak saudara abang Yusuf adalah antara sebab kepulangan kami.Namun sesuatu yang memalukan menimpa aku.Gara terlalu confident rumah yang kami kunjungi itu rumah sebenar pengantin,aku kembali bertemu dengan rakan Makmal,Rizal.Came across my mind "kenapa si Rizal ni jadi penyambut tetamu di rumah abg.Din pulak?"Namun kerana abang Rizal adalah juga rakan hubby,dia meneruskan santapan di sana while aku dan anak berlalu pergi ke rumah abg Din meskipun Rizal bersunnguh-sungguh asked me to stay.



     Kami  tiba sewaktu hujan lebat.Namun perut  yang lapar dan hidangan yang semangnya membuka selera tidak menghalang kami untuk menikmatinya.WALLA!


 Lepak santai dan lepak kepenatan 
 Pictures of........
                                           ........   3 beradik yang kena chicken -pox
.........Lyn and Nini ,Almost 3 weeks Lyn accompanied  their atok Endon@ Segamat.
..........Candid pics.
............wajah ceria AFAD sebelum kami meninggalkan mereka untuk balik KL.
Touching moment
............Afiz yang merajuk nak ikut Kimi sebab nak main PS2.
...........Adif  yang menangis nak 'ikut mama(Adah).

       Pertemuan yang melahirkan kemesraan dan perpisahan yang pasti ada pada setiap pertemuan tentunya sukar dilalui.Dan adegan yang begini begitu mengusik perasaan.Kalau boleh mereka ingin selalu bersama.Namun tetap ada batasan masa dan keadaan.


     Angah @ Nizam
        Angah yang hanya beberapa hari di rumahku sempat aku bawa ke Jaya Jusco yang baru dibuka tidak jauh dari kediaman aku.Seronok dia berposing!


           Finally my Ala girl......
Memang anak ayah.....
......came out with her not very bad PMR result.Berbaloilah dengan tumpuannya yang terlebih sudah kat FB,Twiter and bla-bla-bla di internet.But she'd promised to be good in SPM to achieve her ambition.Jadi kenalah all out dari sekarang Farah!Itu ingatan aku dan ayahnya.




 Laman Rindu :Let bygone,be bygone.Semoga hari ini lebih baik dari semalam.Gud bye 2011.Ahlan wasahlan 2012


         

Comments

Popular Posts