JJCM versi aku

     JJCM 1-Jalan-jalan CheDet meeting

     Sunday,normally I prefer to stay at home kerana banyak benda yang boleh aku buat sapanjang hari minggu begini. Namun ajakan hubby untuk keluar membuka peluang untuk aku menonton wayang 'breaking dawm' yang aku nantikan  selama ini.Hubby ke Ampang kerana menghadiri majlis "Bicara Negarawan-Tun Dr.Mahadhir" anjuran  Kelab CheDet yang baru dianggotainya. Bukan main bangga lagi suami aku tu kerana selalu dapat berjumpa dengan tokoh negara yang unggul ni sejak menjadi ahli Kelab CheDet ni.


 
             Ketokohannya sebagai pemimpin yang berwibawa sehingga kini memang tidak boleh disangkal.Siapa lagi yang telah membawa Malaysia ke mercu kejayaan if not under his administration for22 years.His ideas still adopted by country.
         Most important thing is dia kini semakin senang didekati dan personally kata hubby Tun bukanlah seorang yang terlalu over-protected.Jadi  tidak hairanlah kalau bilangan ahlinya mencapai 17 juta meskipun baru 3 tahun ditubuhkan.


         JJCM 2-Jalan-jalan Cullen(Edward-Bela) movie
       
             Kerana tidak dapat menonton JJCM kat tv,menonton Cullen Vampire di Midvalley juga memberi kepuasan kepada aku.Breaking Dawn Pt 1 is more to the continuity love Edward-Bela which ended with marriage. I love its marriage place view.
     Kekuatan cinta Bella terhadap Edward tidak pernah  padam walaupun terpaksa menanggung pelbagai  risiko kerana mengahwini seorang pontianak dan terpaksa meninggalkan Jacob yang juga amat mencintainya.
It's so hard to choose.Actually I love both characters.Part of me want Bella to be with Jacob.Tapi aku  juga  mahu Bella terus bersama Edward. 
    Namun Jacob yang sentiasa beralah ini akhirnya mengakui yang Bella bukan miliknya tetapi akan terus setia melindungi Bella.What a loyal and good friend he is.....I like Jacob coz I think he is just such a very caring character apabila sanggup menentang his own tribe to protect Bella.Dan tentunya kesetiaan ini akan berbaloi bila dia bakal menemukan cintanya pula dalam Breaking Dawn 2.Adakah Renismee bakal menjadi pengganti Bella!I've to wait for another year.



 


Laman Rindu : JJCM , this is for real . sebab sat lagi nak pergi kedai di Arja Lee milik Along dengan family yang datang dari Johor . 

Comments

Popular Posts