4 cousin brothers

Agenda 1
(Melambakkan permainan)


    Their visit certainly will invigorate my days here.Meskipun hanya beberapa ketika namun melihat keletah dan wajah Hafiz,Kimi,Jijie dan Hadif ini sudah buat aku merasa seronok dan terhibur.






Sesuatu yang pasti dan mesti setiap kali ke rumah aku ialah melambakkan mainan dan bermain bersama-sama.Tapi yang menarik kali ni dari Hafiz dan Kimi ialah lepas main,pandai kemas balik.Malah If Hafiz was praised kerana rajin memgemas,Kimi will feel jealous.Vise versa.


                   Aman belanja makan sate.Bersama Along they went out searching for sate.Walhal aku dah banyak masak untuk makan malam mereka.Namun kami tetap maukan nasi,dan lepas sembang2 sambil nonton TVkami ke dapur juga.Supper time.....


         Agenda ke 2
( Mandi Kolam )


                          Peace.Seronok mandi kolam dan as usuall Si Adif the hardest boy to leave the pool.


Lepas mandi kolam,mengadap komputer dalam bilik. Lyn dan Nini leka dengan online game.Others be the watchers.




                    Biasalah,Jijie memang suka menyakat Adif yang memang kuat menangis. Spt aksi berebut barang ni.Kalau tidak pun suka dengar Jijie cakap"Dip,cek mek molek Dip" Jjie minta Adif menyanyi.



Kedua-duanya beria-ia hendak mengikut aku ke pekan Rawang dengan harapan dapat mainan baru bila aku singgah di mana-mana kedai.All the way kedua-duanya asyik bercakap kehebatan Tranformers.Tiba-tiba suara riuh mereka hilang......

 Kesian.....Hingga tertidur di dalam kereta menantikan mainan yang dijanjikan.


 All these pictures hanya sedikit dari  photo yang aku ada untuk dijadikan bahan entry kali  ini.Masa agak kurang mengizinkan kini.



 
Laman Rindu : Lagu Ayah Dan Ibu oleh Allahyarham Sudirman   ini  pernah menjadi lagu kegemaran mereka gara-gara kerap  diulang siar telefilem Pondok Buruk di TV.

Comments

  1. memang bahagia dan seronok tengok budak budak tu...lebih lebih lagi bila tengok dia orang dapat berendam dalam kolam tu...dia orang semua pun seronok datang rumah kita...terima kasih lah sudi menjenguk rumah kita yg tak seberapa tu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts