La........ingatkan demam rindu!


                                             masuk air






                                                   
                               menahan sakit selepas 3 kali jap





                       Kesian to my alyn girl.4 days fever yang tak recovered rupanya she was suspected kena demam denggi.I took EL just to bring her to the hospital.Setelah darahnya di uji di hospital Sg.Buloh and was certified by Dr yang darahnya positif denggi,suami mengambil keputusan supaya dia dimasukkan ke Hospital Pantai Ampang as her bro had admitted there before.Aku sekadar menurut kerana ini adalah yang terbaik untuk Lyn.Cepat dan mesra.Selepas darahnya sekali lagi diuji doktor mengatakan yang dia perlu dimasukkan ke wad untuk rawatan lanjut.Dia menagis kerana tidak pernah masuk hospital dan she wants me to be always right by her side.


                        Lyn who never forgotten her atuk Endonnya,minta aku memberitahu atuk kesayangannya itu yang dia kini berada di hospital.Emak memang menanti berita terkini dari aku setelah aku memaklumkan kepada Ani tentang kesihatan Lyn sebelum ini.Sempat dia berbual dengan  atuknya di telefon.


                      Sementara menunggu urusan pendaftaran masuk,tiba-tiba  Dr.Eizlan yang merawat Amy melewati tempat duduk kami.Terkejut melihat kehadiran kami di sini.aku memberitahunya perkara sebenar.Asking about Amy and do advised us not to confident with Amy situation now.Coz it gonna takes longer time for a fully recovery. He also remind us Amy's  fisio treatment  this Sat.What a kind and concern doctor he is.
                     
                      Bilik  B2 yang mengandungi 2 katil,2281(lyn) dan  2282(chinese girl) dihuni 2 pesakit kanak-kanak yang  mengidap demam denggi.Aku harap Lyn will discarges tomorrow. Sihat semula  dan dapat kembali ke sekolah.
                     

Comments

Popular Posts