MOMENTOssssssss 2013

    Alhamdulillah. aku memanjatkankan doa kesyukuran kerana masih mampu bernafas di atas bumiMu Tuhan.Meskipun ada tikanya aku diuji dengan sesuatu yang di luar jangkauan namun Your blessing and protection do always accompanying me.Yup 2013 akan melabuhkan tirainya tidak lama lagi.Untuk itu ingin aku kongsikan  momen-momenku  di dada Laman Rindu ini sebagai pra-catatan terakhir Momento 2013.
     Gambar menjadi medium terbaik untuk menyampaikan pelbagai cerita dan rasa.Gambar juga menjadi teman setia untuk mengimbau segala memori.Meskipun ada tikanya sukar untuk memastikan samada yang tersurat melalui gambar sama tersiratnya dengan yang tersimpan di hati....

Moment @ SEGAR

My principle whom  likes to snap picture whatever,wherever,whenever........Talented in playing piano dan terpesona aku dengan lagu Where Do I begin-Love story yang di mainkankannya sempena Alumni SEGAR recently. 
Pn.Ho Chee Lian,bertitle Pengetua Cemerlang  di hari persaraan rakan setugas En.Kamamaruddin.Di awal pertemuan dapat aku rasakan betapa banyaknya cabaran yang akan aku lalui di sini with these 2 persons.Biasalah,,,when someone is going to be retired semangat kerjanya juga hilang.




This is the right place,right person and right moment to express our feeling and problems.Kekurangan staf makmal di sekolah kami ajukan and personally aku sampaikan surat rayuan kami agar kekurangan staf mendapat perhatian..We are so proud of our KSKM kerana mempunyai  hubungan yang rapat dengan CUEPACS.

Kecemerlangan Pengetua SEGAR  menuntut pelbagai perkara yang perlu dilaksanakan oleh semua Warga sekolah.As I told ealier,sekolah  sering menjadi perhatian pihak atasan.Dan aku memang terkejut dengan budaya kerja di sekolah ini.Workaholics.
Vasi dan Kak Jamilah(C26) former Lab.Ass.yang pernah memberikan khidmat cemerlangnya di SEGAR  akhirnya dapat aku kenali apabila mereka turut berkunjung.They're really great!


Momento Raya
Adegan yang selalu kita lihat setiap kali rayakan........bersalaman,bertangisan,berpelukan dan posing......
Kunjungan our glamour cousin Datin Seri  Normala once in a year  tidak kami lepaskan untuk posing raya bersama.

Acik Munah,Nain,dan Melah. "Our neighbourhood and childhood will always fresh in mind"

suasana raya di kampung .....my beloved Spang Loi.One and only
Aqif...si comel yang kerap 'hand to hand'
kunjungan raya kami ke Melaka
menziarah Family Aman yang ada di sana
layanan istimewa,hidangan sedap belaka
Kampung Hang Tuah kami terpesona


Happy Moment @ JB

                   ...... from JB with Lovesssssss


       Rombongan Che Kiah ke Kluang untuk majlis pertunangan Fakhrul.Seronok konvoi ramai-ramai.

                   Fakhrul Radhi yang bakal memiliki dan dimiliki Diela.Ala-ala Maher Zain gitu......Biela,what's up dear.....Oman,Congrates and all the best di UITM Pahang


     Faiz's  Wedding momento@FRIM Kepong

 Tanggal 19 hb.Ogos Faiz anak lelaki sulung Munah dan Mazli sah bergelar suami kepada gadis "yang Menjadi pujaan hatinya" iaitu Sheril,Sabahan girl.
In this sophisticated era,tidak sukar untuk mendapatkan segala macam perkhidmatan yang berkaitan dengan event yang akan diadakan  as long we have the money.
 Stage dan pelamin sahaja menelan belanja hampir 6K.Catering dengan pelbagai hidangan beserta door giftnya untuk 2 ribu tetamu,rumah tumpangan untuk keluarga dari Sabah.....eeeee memang lumayan!Namun segalanya tampak berbaloi.Cantik dan menarik dan Majlis berlangsung dengan meriah.


  pinky time
 It doesnt meant to show off ,these all about the time that requires changes.


Short moment @ Segamat
         
     2 beradik ni memang pandai mengenakan aku.Dalam kesuntukan masa  mereka  bijak melengah-lengahkan aku dengan  permintaan

 supaya mengirakan wang tabungan mereka..But it was soooooo cutekan!Di atas meja terbinanya kreativiti Hafiz dengan legonya.Cantik.....and he's real good and smart in his LEGO WORLD.

A moment with Angah



Angah,apa yang berlaku keatasnya adalah sesuatu yang tidak kami duga sama sekali.Betapa berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul.Di sini aku dapat melihat begitu besar dan hebat pengorbanan emak dan ayahnya dalam menguruskan keperluaannya.Ujian ini Tanda Allah Sayang pada HambaNya.Aku tahu tangisan Uda adalah tangisan ikhlas buat insan-insan yang sedia dan sudi membantu meringankan beban mereka.We want Angah back cheerful as ever.


My Lyn girl with her Last PMR moment
       Syukur dan redha dengan keputusan yang diterima.Pencapaian biasanya datang dengan usaha yang dicurahkan.With 3A 4B 1C(A- Bahasa and Science,B for Mths,Geo,Sej and Agama,C-KH) this is a warning to work harder for SPM. 
Kenangan,tak bisa kita lenyapkan.Setiap hari adalah sejarah.Dan Sejarah pastinya meninggalkan kesan.Syukur aku kerana masih mampu bertahan dengan setiap ujian dan dugaan. 





laman rindu:Semoga 2014 dipenuhi dengan "SENYUMAN"

Comments

Popular Posts