Moments


Salam Maal Hijrah.Kembali bertemu di laman rindu.Lama tak up date blog.When e diary took place my blog been neglected.


Namun masih ada yang boleh dikongsi  melalui  foto-foto  yang dirakamkan, lets share the moment . Jadi confused pulak dari mana nak mula.But It does not matter as long ada something new from me.dan semua foto yang terakam tidak terbiar begitu saja...coz

Moment 1





Kunjungan ini sebagai tanda terimakasih pada kak siti yang sering membantu kami
sekiranya ada urusan di PPD Gombak.She's always ready to help.But most valuable moment, di sini kami bertemu kembali dengan former Principle MKTD,Pn.Zakiah dan PKI Pn.Rojmah.

Moment 2 




       Mula-mula agak berat juga untuk kami hadir ke majlis perkahwinan abang Ain ni,,,,,Almaklumlahkan......Finally kami gembira kerana dapat juga berjumpa dengan ibu dan bapa Ain.Ain really looked lovely and happy menyambut kedatangan kami.


Moment 3......with our cutey Nabilah.
Nabilah ni badan aje kecik,tapi she' s really smart in maths.
We loved to tease her with 'Z'(Shyyyyyyyyyyy)

RADHIE/DIELA  newly engaged couple yang turut sama.Ramah sungguh this future DIL kak long ni,differ to 'abang'.Oklah Bilah till we meet here again....
Moment 4


Last Syawal 1434H,aku buat kejutan dengan membawa Makngah datang beraya ke rumah Suryati.Maklumlah dah lama tak jumpa semenjak aku dan makngah bertukar ke sekolah lain.Mulalah "HAVOC"bila kembali bertemu.


Oklah,these should be enough for this moment.Banyak lagi yang akan dijadikan koleksi dalam album Laman Rindu ini.







laman rindu:Till then,salam Maal Hijrah 1435.Semoga segala impian menjadi kenyataan.





Comments

Post a Comment

Popular Posts