Farewell Smk.Kepong



         I LOVE TO memorize back my sweet time being with friends on my final day at SMK.Kepong.Selepas buat pertukaran mutual dgan Kak Salamah,diam tak diam dah hampir 3 bulan aku di SMK Seri Garing.Jarak rumah yang dekat dgan sekolah antara sebab utama kami bertukar.I could save my fuel and time despite had to loose something else.I felt sorry to Pn.Suria,Pn.Umi,Pn.Atiqah,Nadia and to all my friends there yg tidak mahu aku pergi.Bukan nak memuji diri sendiri,but to be franked,aku tahu byak yang bakal mereka ingat tentang aku.And I'm very grateful and appreciated.Padaku,cukuplah mereka mengenangi aku seadanya coz where ever,whenever,whatever or whoever I am?I am who I am.....

                         With PKs,Pn.Cheang and En.Kamardin on behalf of pengetua yg tidak dapat turut sama.How ever aku merasa terharu  kerana the day before the farewell party,Pengetua personally panggil aku ke biliknya to wish and thanked me.

Jom kongsi kemesraan dan kenangan manis aku bersama mereka.

Pn.Suria GKMP sains dn Matematik terkejut dgn pertukaranku.Baginya terlalu awal untuk aku bertukar.Nada sebaknya touched me.We sharing the lab 'problems'......




TAMAN HERBA LESTARI antara moment that hard to forget.Suka duka kami bersama mendirikannya.Sorry Pn.Suria, for not being able attending hari perasmiannya.

Kemesraan yang terjalin inilah yang memberi makna yang mendalam and will be my very sentimental value momento.
Sayonara SMK.Kepong.



Laman rindu : Hilang di mata,di hati jangan.♥



Comments

Popular Posts