3th and 9th March 2013

Belated Birthday celebration.

Meskipun lewat beberapa hari ulangtahun kelahiran aku dan  Leen diraikan,namun ianya dapat juga kami abadikan pada 1ohb.Mac yang lalu.Kebetulan Amy yang tamat exam pun dapat balik and brought along Ain untuk turut sama meraikan our simple birthday party.Wah Ain!dah mendahului antie ya to display our memories dalam blog Ain.Thanks for the lovely handbag untuk antie dan colourful beg untuk Leen.Farah seemed so jealouskan."Alah Ain tak payah susah-susahlah beli itu ini,awakkan masih belajar lagi.".....Aku hanya sempat menyediakan menu nasi ayam seawal pagi hari tersebut dan sebuku kek tiramisu yang aku kongsi bersama Leen sebagai kek harijadi.

              22 Mac 2013,our great actor Allahyarham Tan Sri P.Ramlee dilahirkan 84 tahun yang lalu.Bayangkan kalau dia masih hidup hingga kini.His film,his characters,his songs and all about him will be never forgotten coz he's a real legend.
Dan generasi hari ini masih mengenali P.RAMLEE melalui filem-filemnya yang masih tidak jemu ditonton.

Alhamdulillah..Tragedy pemberontakan di Sabah juga kini sampai ke penghujungnya.Pilihanraya 13 will be a nice election  due to be held in a year 2013.Most probablyla..... 

Dua hari lepas,di talian dengan emak dan dia memberitahu aku tentang kesihatan atok Dollah yang semakin terganggu.Maklumlah dah melewati usia 90.Namun yang buat aku terharu dan sayu bilamana emak memberitahu yang atok masih setia menyebut namaku.Ya Allah,semoga Kau terus memberikan kesihatan fizikal dan mental yang baik kepadanya.
 Singkat aje perbualan kami kerana emak sedang bersiap-siap untuk pergi memancing.What can I say!Dah memang itu hobinya.Cuma aku nasihatkanya supaya sentiasa berhati-hati.


Oklah this should be enough to be shared.Tahniah buat Luqman dgn keputusan SPMnya.Farah pula menanti gilirannya untuk berdepan dengan SPM tahun ini.OOOpps last but not least,recently aku dan rakan-rakan meraikan persaraan KPT N26 Cik Zainab.Meskipun aku sempat bersamanya tidak sampaipun 2 tahun di SMK Kepong,something that i will never forget about her ialah layananya tatkala aku melaporkan diri untuk bertugas di sana.Kalau ketua menunjukkan yang terbaik,maka rakan-rakan setugas yang lain akan turut sama memberikan layanan yang baik.Dan begitulah untuk hari2 yang seterusnya bersama beliau.Aku senang berurusan dengannya.We are sharing the same hobby too,reading novel.Tapi peliknya dia hanya suka membaca novel tulisan penulis wanita.Ada beberapa novel milik aku yang dibacanya.Gonna miss your laugh kak Nab.








 laman rindu: still wondering WHO is she/he???????











Comments

Popular Posts