Jom bergambar!
glitter-graphics.com

     Selagi masih ada masa untuk bersama di Laman Rindu selagi itu aku akan mencoret kenangan di dalamnya.Dan tentunya gambar memainkan peranannya sebagai penghubung kepada catatanku.Kerana terlalu banyak gambar maka ianya aku gabungkan menjadi satu.So....lets all these pictures be my storyteller.


Gambar 1-Hafiz/Hadif




This was taken during my short visit to their home.Sukar untuk  menolak permintaan mereka sekiranya telah berjanji untuk datang.Jadi sempatlah aku menyiapkan mereka untuk ke sekolah agama dan melihat kerja sekolah mereka.

Gambar 2-Its my house...and i love it
  
         Almost a decade living in Rawang,leaving my hometown segamat aku rasa this is the best homey for us. .Meskipun di residensi yang sama  dan telah menyewa 8 tahun di ground floor sebelum ini,gaya ala-ala hotel yang serba ringkas di kediaman baru ini makes me feel more comfort.Apatah lagi dari tingkat 3 kini pandangan kami lebih luas dan terbuka. Rumah ini sebahagiannya dilengkapi dengan perabot milik tuan rumah,jadi mana-mana barang yang tidak perlu kami hantarkan ke rumah kosong kami di kampung.So di sini segalanya tampak sederhana dan very homey.

Gambar 3-Wedding 

  Menghadiri 2 majlis perkahwinan Zuhaira a very cute and glamour chemist teacher from my ex-workplace SMKTD dan saudara sebelah suami pada 30 Ogos lalu.Met ex-principle Pn Zakiah dan ex-PK1 Pn.Rojmah.From Keramat To Tampin we were stuck at the highway,so kami lewat sampai namun layanan tetap mesra...Sembang santai loghat nogori.Keluar cerita adat,suku dan bla...bla...

Gambar 4-unexpected meeting

                  My sentimental.....memorable.....valuable .......sweetest time. 

Gambar 5-It's All about my gediks girl...Ala


secreto behind the sun-glass.sakit mata rupanya.Tengok juga mata Lin..bengkak macam orang menangis.Jangkit kak Bilah...katanya.Balik Raya puasa tempohari...Incidentally masa ni kami menghantarnya ke stesen bas Putra untuk dia balik Terengganu.So people might be thought they were badly crying sebab nak berpisah.

Recent Pictures-Pulang beraya Eid Adha

Jumpa kembali dengan si cute ni...berlatar belakangkan kehijauan dan wangian segar bunga selepas hujan di Laman Nursery KnN,my SIL

Makan..makan....dan makan lagi

Masakan abang Din memang very tasteful.Therefore kami sekali lagi berpeluang menikmatinya on  Eid Adha eve day.Saudara  -mara memang tetamu istimewa yang diundang.Kami raikan sekali majlis harijadi abang Yusof dan Hadif




Warna-warni di hari Raya

Warna Mesra dan Syahdu


Warna  family 
Warna Ceria

Selesai menziarah Kubur arwah ayah,kami ke Kuing Patah..Kunjungan raya ke rumah Makcik Jeah.


Sembang Keluarga

Sembang punya sembang tercetus idea dari my cousin aku yang glamor ni untuk buat reunion family.Is this for real??????


Normala: Di sini ....(merujuk tempat yang sesuai untuk gathering nanti.The place where we used to play during our childhood).

Pizza Time@ Pizza Hut

Yup kami singgah makan di sini.Big makan....berkeping2 dengan pelbagai rasa dan gaya coz we were really starving.


GAMBAR- COUSIN BROS  

Tiada yang lebih melekakan mereka selain melayani game di dalam gadget masakini.

Alahai atok Dollah ni....uzur dan tidak boleh berenggang dari Atok Kamisah...


Laman Rindu : Gonna post more some other time.Enough for a time being

Comments

Popular Posts