This is it......Laman Rindu

 
         This is the most touching moment that  force me to write ......syahdu untuk diabadikan.Suatu realiti momen berlatar belakangkan senario alam yang cantik dalam 2 situasi yang berbeza.4 bersaudara yang sedang leka bersembang sementara si adik yang paling bongsu bersendirian dengan keasyikannya.


           Time flies so fast and now its already 2014.Namun masih ada foto-foto  kenangan yang ingin diabadikan disini.Yup!suddenly came across my mind to entittle this entry as above kerana foto yang di atas terlalu mengingatkan aku tentang panorama alam yng cantik lewat kunjungan kami baru-baru ini.Suatu aksi tanpa arahan,tapi suatu origanality berlatar belakangkan senario mentari berlabuh senja.This is what my laman Rindu tells about.Tentang rindu pada setiap laman yang aku singgah. 


      Jom ikuti momen-momen aku bersama insan-insan tersayang yang datang berkunjung di saat cuti persekolahan hampir tamat.Bagiku semua yang dirakamkan adalah kenangan manis dan perlu aku paparkan satu persatu......to keep my togetherness moments along with my all beloved ones..
    
having fun time in the pool and 'Lego ing'


Family's day out 
       Kami ke Jeram  Kg Kemensah dan bersantai sambil menikmati bekalan yang kami bawa.Sepupu Aman,Taib bersama family turut memeriahkan hari-hari kami di sini.

scene to scene di sini.....
Almost 5  hours been here,kami terjah  rumah Fakhrul aka abang di Serdang..Kami lepak di sini dan bersamanya  kami nikmati instant meal for dinner.
                                      

Wonderful place,wonderful moment

           Tiada kata yang paling indah untuk menggambarkan betapa agung ciptaanNya ini.Tiap detik adalah kenangan yang paling berharga dan sayang sekiranya tidak di layarkan di sini.Entahlah I feel excited after watching pembikinan this is it -Michael Jackson @TV2 sempena cuti tahun baru tempohari.Relatednya dengan entry aku ini ialah tentang  kekaguman aku pada  kreativiti,komitmen dan kredibility   mereka untuk melahirkan inilah dia Michael Jackson melalui konsert King Of Pop itu.
          Namun aku lebih mengkagumi Fenomena alam ciptaanNya yang aku alami di Pantai Remis  bersama keluarga .This is it......Kenangan yang menggamit memori dan terlakar di laman rindu.

Memory Lane Album





........an evening at the seashore



........and this it is,when the dusk begins to anchor....touched moments 




 that's not all....I'll be back soon with some more memories....


laman rindu: till then,bye.

Comments

Popular Posts