Picturethon lagi

Terlalu lama ruang laman ini aku biarkan sepi tanpa sebarang cerita baru.So here I come,datang dengan coretan kenangan melalui gambar-gambar yang aku abadikan as for recalls my happy moments with all my beloved tempohari.
         
      It all started dengan kunjungan Ani dan familynya tika kami masih lagi dalam mood hariraya.Mandi kolam suatu kemestian buat dua beradik ini.Ini yang buat ibu dan ayah mereka terpaksa akur dengan kehendak mereka.Even I was thinking that they would'n come sebab rumah mak sibuk dengan Marhaban.
Time for a zooing
Mereka gembira di sini melihat pelbagai aksi binatang,,,Sebagai ayah,Aman knew what his kids liked. 
                      almost 3 hours we'd been here.Amy telefon beritahu dia nak join sama.Rindu Hadif,katanya.....



                                             Eating time....kelaparan after zooing.Amy with Ain were happy joining. Kami berselera menikmati masakan asam pedas yang popular di Setapak.
  
          Rancangan seterusnya ke rumah Adah.Those two boys could not wait to see thier Kimi and Jiji.Riuh rendah pulak kami di sini.We spent the night here dan tak sabar nak menikmati kuew teow penang special along.
Our chef  was busy in the kitchen
While waiting for a meal,kami layan dulu perangai mereka ni.....
 My Amy for sure happy with his pakcik cooking,Ain dan Faiz,"don't shy-shy ok!


                            Tak puas berendam di rumah aku,sekali lagi mereka turun berendam di  rumah Adah pulak.

Our next program :Mulanya kami berkira-kira juga untuk ke rumahnya,tapi ajakannya tempohari, memanggil kami untuk pergi jugak.She was very keen waiting for our coming.Apatah lagi kami masih lagi dalam mood hariraya.Finally kami sampai jua di rumah our one and only beautiful cousin sister, Normala Samsudin.Dan setibanya kami di sini,our visit were warmly welcomed.



 Langkah kanan,kami disajikan dengan pelbagai makanan .She was friendly treating us sambil  mengimbau  her childhood and teenager times bersama-sama kami di Batu Anam.Malangnya kedatangan kami tanpa 'mak Itam'.katanya.

Tak lepas peluang bergambar


my family
Adah's family
Ani's family



Mala's Sweet little grandchild.Nice to see Mala treating this cutie. 

         Kami permisi pulang dengan doa dan harapan agar dia selamat pergi
dan kembali menunaikan Haji nanti.Maaf kerana kami tidak dapat hadir pada majlis doa selamat yang diadakan.Something that surprised me was.......(biarlah rahsia antara aku dan dia)
          Pulang dari sini,Anie terus kembali ke Segamat while aku dan Adah ke destinasi masing-masing.This will always be remembered.


 LAMAN RINDU : after watching Michael Jackson on TV, this song came across my mind. Ben.....

Comments

Post a Comment

Popular Posts