Catatan 3 / 2012

Si Hafiz yang suka main2, si Hadif yang minat belajar.
          Sebulan lebih aku tidak menulis sesuatu yang baru untuk mengisi ruang blogku ini.Some kind of lazy to open up my lappy this lately.Entahlah jadi nacam tak ada mood untuk membuka FB or what so ever.Tapi lepas balik kampung minggu lepas tiba-tiba came out a new spirit to do something.Aku kembali leka dengan FB dan back to my favourite games,farming in my cyber farm.Mungkin sebab happy lepas tengok emak dan anak-anak buahku di Segamat tempohari.More over my two girls Ala and Lyn tinggal di sana atas permintaan ucu Aninya agar dapat mengajar Afiz dan Adif dengan kerja2 tadika mereka yang belum siap.When these two young girls tiada kat rumah tak delah antara kami nak berebut guna laptop ni.
                     Aku pun tak pernah menulis tentang tempat kerja barukan  since I was being transfered to a new school 5 month ago.Yes,Welcome to my new place,my chem.lab.@SMK KEPONG.So rakan-rakan makmal  di SMKTD bolehlah intai-intai ye kalau singgah di blogku ini.

tempat yang aku  kemas mengikut cita rasaku

Di sini selaku kakak seniour kepada 5 orang pembantu makmal yang lain,I want them always to co-operate.Biasalahkan,berada di tempat baru segalanya menuntut perubahan dan ini cuba aku lakukan sedikit demi sedikit.Insyaallah.


And  for the first time ever,aku diarahkan untuk menyediakan satu LADAP buat mereka.But for me it was more our team-work dalam melaksanakan tanggungjawab sebagai memenuhi syarat 7 hari kursus dalam setahun.It was the first time for me in preparing materials for the course.Kursus pendek aje actually.
Sumber rujukan yang aku perolehi dari internet banyak membantuku untuk mendapatkan maklumat.
This is just a begining.......
Pn.Suria(Berbaju hijau)GKMP memantau perjalanan kursus kami.Alhamdulillah dia berpuas hati and hopes this will continue.And thanks friends for your cooperation.(Siti Salniah,Maslinda.Affy dan Imah).Fazrin!you missed it kerana bercuti.


           Ala dan Lyn yang dah lama tak ke JB merasa amat seronok kerana berpeluang ke sana.Dapat makan roti yang dibuat oleh maklongnya.Tasya yang ikut sama terus ceria dengan kehadiran 2 sepupunya.
                                                     Adegan suka dan ceria cuti-cuti@hometown

                                 Terminal Bersepadu Selatan yang ala-ala KLIA yang tampak lebih tersusun dan serba canggih menyambut kepulangan Ala dan Lin.Its looks more secure.
                                 

Laman Rindu: 'Terukir di Bintang' segala memori.

Comments

  1. Tentunya amat busy sampai TERLAMBAT update blog.

    ReplyDelete
  2. Busy kot coz TERLAMBAT update blog.

    ReplyDelete
  3. Masa sgt mencemburui saya dan saya selalu kesuntukan masa kini.Tk krn sudi bertamau di laman rindu saya ni......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts