Amyboy kini 19 tahun

"Salam ulang tahun syg,Semoga sentiasa sihat fizikal dan mental untuk mghadapi cabaran sebagai  pelajar,Jgn lupa solat dan kluarga,Emak harapkan yang terbaik dari Amy.Emak saaaayannng Amy.Always take care.Sorry, no present but my loves and thought will always keep us together.Miss U."
Amy boy: "Thanx mom,ala tk kesa pun ade hadiah ke tak.Bg Amy kash sayang tu pntg,bukn harta.Amy pun rindukan mak."
    Today, my one and only son Amy, genap 19 tahun usianya.Sebagai ibu yang melahirkannya tiada yang lebih bahagia selain dari dapat melihat dia terus membesar dan Insyaalah menjadi anak yang berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat.Via SMS I wished him this morning.Terasa juga kehilangannya setelah hampir 2 bulan dia berada di rumah habis semester pertama tempohari.Kini dia kembali semula ke KPTM untuk meneruskan pengajiannya for a second semester.Bilik yang ditinggalkannya kelihatan sepi tanpa suaranya yang sesekali bising apabila melayari movie di laptopnya.
Pictures when he was a baby and he will always be my Amyboy.
      I love to reflect on memories by purposely put his photos.If I could take back my past time ingin sekali aku menghidu harum wangiannya ketika dia masih bayi.


Time is moving faster.Cabaran yang lebih besar menanti di hadapan.Segalanya menguji kesabaran dan menuntut pengorbanan.
With his beloved one Ain,rakan sekolej,Amy told that they will hang out to celebrate.Semoga  kalian  berjaya mencapai cita-cita dahulu.Cinta sejati lahir dari  hubungan yang suci dan direstui.Meskipun baru mengenali Ain secara singkat,I feel like knowing her much and she's looking nice and good. 
Ayah : Happy 19 th Birthday wat Amy anak harapan ayah...semoga ceria,sihat,berjaya dunia akhirat...belajar dan sembahyang rajin2.Ayah sayang Amy.
Amy :Thanks ayah...Amy akan ingat pesanan ayah.Amy pun sayang ayah.
A time that will always be remembered
     Birthday wishes from her sisters via Text Messages


           Farah : Happy 19th Birthday. May Allah bless you and brjaya didunia dan di akhirat. Belajar pandai pandai. Jaga Kak Ain elok elok and kirim salam Kak Ain ;) Ala sayang Abang. 
          Abg : Haha, thanks dik! Kau numb 3. 


         Leen: Happy birthday abg! Semoga panjang umur and berjaya dlm hidup. Leen sayang abg! And rindu!
        Bro Amy: Haha , terima kasih adik . Abg pun syg & rindukan leen .


         Bila berjauhan ,memang akan timbul rasa rindu dan sayang.Tapi bila  depan mata.kadang-kadang 'bergaduh'juga that could make me headache.Biasalah tu.....What ever it is semoga kedewasaan ini mematangkan fikiran dalam melakukan sebarang tindakan.Jadikan sebarang kesusahan dan kekurangan yang kita ada sebagai pembakat semangat untuk berjaya.


Laman Rindu: Do not make a reason for the lack that we have to succeed. Sungai Lui - Aizat, his favorite song.



Comments

Popular Posts