Ala,Lyn and JB @Pavilion

        


             My ala girl was really excited when she won two tickets for  Justin Bieber  Never say never premier screening  di GSC Pavilion KL.Really worth it for her as a big fan of JB kerana tiket itu diperolehinya menerusi  contest di hot FM.She's really crazy of JB.Melonjak gembira bila suaranya ke udara di hot fm.Her dream came true meskipun hanya dapat menonton JB di layar putih aje.....For sure my lyn girl dapat tumpang semangkuk sharing  sweet time watching Justin Bieber.
Penyanyi Sheila Amzar dan family dapat tiket percuma jugak ke......

perasan!pose depan poster aje!



Lepas ni nak grab tiket percuma untuk tgok konsert pulak....tak mampu nak beli coz 17,000 tiket yang dijual berharga antara RM98, RM188, RM288, RM358 hingga RM498.Everyday she keeps on dialing number Hits FM to get another free ticket to JB concert diStadium Merdeka pulak.....


While they were having fun watching JB,aku dan hubby berlegar-legar di dalam PV mencuci mata melihat pelbagai ragam manusia di sini.Almaklumlah bukannya selalu dapat masuk ke tempat macam ni....Kata hubby," for their sake we sacrifice our time......Ialah !it almost  3 hours  we kept waiting for them  till mereka keluar dari cinema pukul 11,30 pm.Di suatu sudut  restoran eksklusif   kelihatan Zulkifli Nordin(bekas peguam bela Anwar Ibrahim) with his clicks seakan  sedang hangat bergosip.



Singgah

      Before we go to Pavilion,we dropped by for a while di pejabat hubby coz 
he had a little bit work to do.Pejabat Media perkasa yang menerbitkan akhbar tabloid  PERKASA adalah medium pertubuhan badan NGO ini untuk terus menyalurkan maklumat dan suara orang melayu dan pribumi. 


      Dalam suasana politik yang penuh kontroversi dan sensasi dengan isu scandal seks Anwar,isu rasuah pegawai kastam dan piliharaya di Sarawak we as citizens need to be sensitive and  alert dan perlu mengambil tahu.Melihat kepelbagaian para politikus dalam politik masa kini rasanya PERKASA seharusnya menjadi landasan orang-orang melayu untuk terus berjuang memertabatkan hak-hak orang melayu.




    Kita posing dulu.......




fun time here

Seharian di luar hari ini membuatkan kami lepak sesampainya di rumah.Ala dan Lyn terus bernostalgia dan bermonolog tentang Justin Bieber.As a mother I only could tell them not to be too maniac and fanatic.Take the NEVER SAY NEVER to motivate ourselves.The moral lesson is to tell us to say never because if you give up,you could not get the things you want.



                         Laman rindu : 
           Mengintai dari tirai kamar-Exist.Lagu yang tiada kaitan dengan post aku tapi tiba-tiba lagu ini ke udara di radio setelah hampir 15 tahun aku tidak mendengarnya.Toching.

Comments

Popular Posts