Keabadian Cinta 2 Hati-Radhie/Diela

Dah telaluuuuuu lama tak buat cerita.Tetiba rasa nak buat suatu post baru sebab terlalu banyak gambar yang tersimpan di dalam hand-phone dan tab yang aku rasa perlu dipindahkan ke album Laman Rindu.Rangkaian Kenangan yang dirakamkan dalam pelbagai aksi dan gaya melahirkan suatu ceritera paling sentimental dan berharga untuk dikongsi bersama menjadi satu memori keabadian Cinta.Every one is familiar with this word "Sharing Is Caring.So Here are my one to be shared looking.

            5 and 6 Sept 2014@ Kluang-Penyatuan dua hati
sah hanya dengan sekali lafaz ...Amiiinnnn
Serasi bersama...

I just spending my little time here..Sempat merasakan kemeriahan dan keseronokan di sini.
Moments @Taman Seri Puteri-JB

Aqif ....very cheerful on the lovely dais.
Biru....not at all.Kinda turqoise actually

Selfiesssssss sebelum mempelai tiba....

Inilah dia Walimatul Urus....kunjungan,kemesraan,pertemuan semula dan kemeriahan suasana
Normala,our lovely cousin juga hadir.I knew that she will never dissappointing kak long.Her coming being a focus...Kak Ros dan Cikgu Rizal juga tidak pernah menghampakan kami.Majlis ini telah mempertemukan semula antara guru(Cikgu Rizal) dan murid(Normala). 

Bersama Kak Habsah sebagai penyambut tetamu juga 2 orang adik aku Adah dan Ani sebagai peneman,kami memang tak kering gusi dibuatnya.Kak Besah ni betul2 "pua".Gelaknya memang havoc.Dia bukan setakat menyambut tetamu,tetapi melayan mesra HER CLICKS from Hosp.Permai.Tu yang asik hilang dari sisi kami.

 
a very caring grandfather

More Scenes before D'Day

Kami mencuri peluang untuk meraikan harijadi Nabilah.Biarpun simple tapi persekitaran yang cantik di Country Garden JB melahirkan satu sentimental value buat Bilah.



Lepak santai di tepian pantai
Comey tak budak ni...
tak puas melihat panorama alam di sini.

After d'Day
Mr.n Mrs Yusoff seafood treat
KUKUP 

  Pose acting after kenyang makan.


Jalan-Jalan ke Tg Piai,pulak........
ingin tahu....
 Tanjung Piai  known as'Tanah Terselatan Benua Asia' dibina pada 2001. Gentian konkrit mesra alam berukuran 20 m tinggi dan 10 m lebar ini dibina oleh kerajaan negeri Johor. Warna kelabu pada mercu tanda Tanjung Piai menggambarkan kekayaan hutan paya pakau.Dua pelepah Paku Piai raya (acrostichum aureum) diukir di permukaan mercu  bagi mengabadikan sejarah nama Tanjung Piai. Paku Piai didapati tumbuh dengan banyaknya bersama dirian bakau di sini. Tanjung pula bermaksud tanah atau tanah tinggi yang menganjur ke laut. 



Tg.Piai Resort






Selepas menikmati keindahan Alam dikala senja berlabuh kami beransur pulang.

....banyak touched moment.Yerlah setelah berhari di sini dan dikelilingi riuh rendah saat untuk berpisah adalah sesuatu yang menyentuh hati.


Macam budak cute ni yang pasti akan teringat2 dan terkenang2  everything that she had been thru.
Alahai Ninie

Laman Rindu: Selamat Pengantin Baru Radhila Radhi/Diela.Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah-Love story song dedicated to you both

Comments

Popular Posts